Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-14, 19:42   #22550
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

"Godt å høre"

Hun syter veldig! Selvfølgelig er det lov til å klage litt når man er syk, hehe... Men hun lager klagelyder og syter veldig! Og om hun får et lite sår, så er det krise! Hun er livredd for smerte! Hyler om jeg sier at vi må ta en tur til lege, er så redd for å ta sprøyte. Ikke tatt mye sprøyter, bare vanlig. Hun er redd for å få sykdommer. Hun hadde litt vondt i munnen, og hylte at kanskje det var et hull... og hun ville ikke borre... Jeg skjønner ikke hvorfor hun er sååå redd for smerte. Jeg og faren er ikke sånn, og ikke lille søsteren som sagt.

Noen er bare helt enkelt slik.
4 voksne barn her; som barn var tre av dem tøffere enn toget og ga stort sett aldri uttrykk for redsel eller smerte, mens en var stikk imot. Barn er som voksne, bare i miniatyrformat, og de vil derfor være like forskjellige som oss voksne. Selv om man er helsøsken og vokst opp i akkurat samme rammer, så blir man forskjellige.