Tråd: Sukkersjokk?
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-06, 09:55   #1
wis
Ubekreftet Medlem

Medlem siden: May 2005
Alder: 60
wis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt av

Sukkersjokk?

Etter en god stund på ketolysekuren ( start 18.mai, med noe opphold underveis - da lavkarbomat)har jeg nå hatt en underlig opplevelse. For et par dager siden "kastet " jeg meg over en pose smågodt og stoppet ikke før den var tom! Sikker 100 gram rent sukker. Etter en ganske kort stund startet ubehaget, jeg fikk hjertebank, ble uvell og følte fysisk ubehag. dette er jo sukker plager, men denne gangen gav det seg ikke. Utover natten , det hadde da holdt på i nesten 3 timer, vurderte jeg å kontakte lege pga hjertebanken. Det virket som hjerte hoppet ut av kroppen. Hvilepuls på nesten 90! Normal puls for meg i hvile er 54. Dette skremte meg veldig, har jo gått på glucofag for insulinresistens men kan dette ha noe med sukkersyke å gjøre ?????
Noen som kan forklare dette, eller har opplevd dette selv?
Hilsen meg som styrer unna sukker for all fremtid

wis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat