|
Sv: Jeg VET at lavkarbo fungerer for meg, men åh, så vanskelig det er å skulle legge
Kjenner meg igjen i mye av det du skriver HI. I det siste har hat følt meg SÅ daff og begynnte å tenke over hva som kunne være grunnen. Ble heldigvis oppmerksom på at karboinntaket mitt over tid var skyhøyt og jeg fant ut at jeg måtte være daff på grunn av dette. Var lenge siden jeg hadde spist lavkarbokosthold men husket hvor godt det var både for kropp og sjel. Gikk brått i gang med å legge om og var klar fra dag en. Nå hjalp det også at jeg skulle reise bort noen dager, hvor det ville bli servert sunn mat med mulighet for meg til å velge bort karbohydrater samt at det var lang vei til butikken så eventuelle sukkerhunger ville gått bort før jeg hadde kommet halvveis.
Nå har jeg bare holdt på siden søndag og ligger ikke veldig lavt på karbo (under hundre) men jeg føler allerede hvor godt det gjør. Litt slapp og vondt i hodet de første par dagene men det er gått over nå. Har ikke hatt sug etter karbohydrater EN eneste gang.
Har du mulighet til å reise bort og legge om kosten og samtidig få tankene over på andre ting? Ellers ville jeg gitt bort eller kastet alt av høykarbovarer jeg hadde i huset, handlet inn masse god lavkarbomat (det er virkelig MYE god mat en kan spise) og stålsette seg for kostholdsomleggingen. Prøv evnt med kromtilskudd og hold deg unna alt av kunstig søtning.
Lykke til, you can do it!
|