Hei folkens Eg hiver meg over på denne linken, fordi eg har gått fra ketolyse til lavkarbo kosthold i det siste. Har gått ned 10 kg med (av og på) ketolyse (15gr karbo per dag) og mye trening, men no vil eg over på litt større mengder karbohydrater. Det vil si at eg ønsker å innføre eit større sortiment frukt og grønt i kostholdet mitt, samt litt meir bruk av Skyr og yoghurt Eg er det eg velger å kalle "det-er-helg-kom-med-karbohydratene" type jente Problemet er bare at helg ofte varer fra fredag til søndag... Derfor må eg no ta meg skikkelig i sammen for å kvitte meg med de siste 7 kiloene! Dermed blir det chips (min verste fiende) på lørdagen, men kun på lørdagen Eg er ikkje den som kan erstatte chips med bacongull eller ostechips osv.... då lar eg det heller være. Og eg orker heller ikkje lage på masse lavkarbosnop. Men eg bestiller Atkins sine coconutbarer fra iherb.com, de smaker akkurat som Bounty Så då håper eg at eg skal klare 5 kg til før sommerferien 20. juni, men er fornøyd dersom eg klarer 3,5 En må invistere tid i vektnedgangen, ellers havner en tilbake fra start før ein veit ordet av det! Det har eg lært etter 15 år med jojo-slanking!