Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-14, 01:57   #22499
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

Skjønner meg ikke på folk jeg. Hvordan klarer folk å komme seg til flyplassen i tide, sjekke inn, komme seg gjennom sikkerhetskontrollen.. men komme seg til gaten i tide klarer dem ikke? (var hele 5 min å gå fra security...)
To personer møtte ikke opp til avgang, vi ble forsinket da de måtte finne de to koffertene og ta dem av flyet. Vi landet 20 min forsent, og jeg kom ut 5 min forsent til toget mitt. neste gikk to timer senere. passe arg....

*kremt* Jeg har nesten klart å gjøre det selv. Jeg hadde en mellomlanding på ca 2 timer og var på vei til "sentrum" av flyplassen for å finne ut hvor neste fly skulle ta av fra. Det stod ingen gate enda, så da jeg fant noen gode stoler i nærheten så satte jeg meg ned dit og begynte å lese og tenkte at når klokka var en time før flyet skulle ta av, så skulle jeg begynne å sjekke gaten. Satte på alarm. Tiden fløy og så gikk alarmen. Jeg gikk og sjekket skjermen og hadde blinkset med klokka! Ny tidssone og hadde stilt klokka feil... Eller det vil si at mobilen hadde stilt klokka automatisk og så hadde jeg stilt den en time bakover i tillegg... Så "en time før avgang" var nå plutselig 0 minutter før avgang. Iiik! Det stod closing på min gate. Jeg sprang og sprang i noe som føltes som flere kilometer og hørte at de ropte i høytalerne at jeg måtte komme til gaten ellers tok de ut bagasjen min. Jeg kom frem til gaten med kun noen sekunder til overs. De hadde allerede tatt ut bagasjen min, men de snille folkene i gaten stod og signalerte til folkene med bagasjen at de skulle ta den inn i flyet igjen. Phew!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC