Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-14, 00:04   #22498
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

Skjønner meg ikke på folk jeg. Hvordan klarer folk å komme seg til flyplassen i tide, sjekke inn, komme seg gjennom sikkerhetskontrollen.. men komme seg til gaten i tide klarer dem ikke? (var hele 5 min å gå fra security...)
To personer møtte ikke opp til avgang, vi ble forsinket da de måtte finne de to koffertene og ta dem av flyet. Vi landet 20 min forsent, og jeg kom ut 5 min forsent til toget mitt. neste gikk to timer senere. passe arg....

De var vel opptatte på tax-free'en!

Min søster og jeg var på sightseeing på Island for 10 år siden, busstur må vite. Guiden var en herlig dame i 40-50-årene og ved Gullfoss var det et yngre par som ikke var tilbake i bussen i tide. Åsta (guiden) kommenterte ytterst syrlig over mikrofonen i bussen - "De er antagelig i souvernirkiosken, jeg håper de kjøper seg nye klokker!" Hun var helt fantastisk! Vi lo så vi gråt på hele turen, de fleste andre passasjerene var sjokkskadet og sa ikke et ord. Min søster spurte henne underveis om alle guidede turer var som dette og da var svaret et tørt - "I don't know, I've never been on a guided tour."

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)