Tråd: Oppgitt ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-14, 16:16   #23
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Oppgitt ...

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Han har nok delvis rett. Jeg fikk beskjed fra min lege om å "normalisere" kostholdet og komme tilbake til nye prøver om tre måneder påg høyt kolesterol. Jeg valget å overse rådet og ett år senere var kolesterolet lavere enn på lenge. Jeg tror det er helt vanlig at kolesterolet går opp når man går ned i vekt, ikke på grunn av inntak men på grunn av diverse som ligger lagret i kroppsfettet. Det er helt normalt, og heller ikke farlig. Når du når din normalvekt vil kolesterolet stabilisere seg igjen. Så bare hold ut, dette skjer med de fleste lavkarbere. Det ordner seg...

da legen min nylig sjekka kolesterolet mitt utbrøt han høyt at det var høyt, men så leste han på det gode kolesterolet og da roet han seg helt ned og sa det ikke var noe å tenke på likevel. Det er jo balansen mellom de to som er viktig.