Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-14, 11:39   #22443
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har en fettkul på skuldra som bare vokser og vokser. Nå har den passert seks cm i diameter, og jeg ble i fjor høst henvist til operasjon på Lovisenberg. Fikk brev i november/desember en gang om at jeg er godkjent for operasjon, men at jeg ikke er prioritert. Det skjønner jeg jo. Ikke livsfarlig, men mektig irriterende, både fordi den synes gjennom gensere, og fordi bh-stroppen gnager veldig på den. Men. Hva er egentlig vanlig ventetid? Kan jeg ringe og spørre om det er mulig å bli oppringt dersom det er en avbestilling?

Ring og mas! Det hjelper gjerne - særlig hvis du kan stille på kort varsel. Jeg fikk tilfeldigvis gastroskopi-time dagen etter da jeg ringte og avbestilte en time som ikke passet, de hadde nettopp fått inn en avbestilling og hun var lykkelig over å slippe en telefonrunde for å få tak i noen til dagen etter.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)