|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.
Så fint at alt ordnet seg! Må smile litt, ser det for meg at du går rundt og overså kjentfolk... hehe...
Jeg vil egentlig ikke bli avhengig av de til vanlig. Jeg tok en laseroperasjon for noen år siden, som kostet 40 000 (!!!) og ble nesten bra. Jeg hadde - 5 i styrke, og nå er det 0,25 på ene øyet, og 0.75 på det andre. Men pga mye hodepine i det siste (som nevt tidligere) så prøver jeg nå briller. Men blir sliten i øya. MEN jeg skal gi det noen uker til, så får vi se... Tusen takk Photo for svar! Og lykke til videre med synet, og hils folka på gata, hehe Ha en fin dag!
Ah, ser den. Jeg kunne godt ha tenkt meg operasjon, men kan ikke på grunn av hornhinnene og litt sånn ...
Ja, nå har jeg ingen unnskyldning for å overse folk lenger. Hadde et visst rykte på meg for å være overlegen, faktisk. Haha!
Men er det mulig at det er andre ting som gjør at du får hodepine? Nå vet jeg at det er vanlig i en sånn situasjon, men jeg for mitt vedkommende opplevde jeg aldri andre bivirkninger enn at jeg så himla dårlig, og slet veldig med fokus. Hadde aldri problemer med hodepine eller slitenhet i øye før jeg begynte med synskorreksjon igjen (men opplevde det som sagt under tilvenningen).
Jeg fikk for øvrig streng beskjed om å bruke brillene absolutt hele min våkne tid i fjorten dager, men fikk også tips om å etterhvert ta av meg brillene når jeg bruker pc og leser bøker, men førstnevnte går ikke. Selv om jeg sitter knappe halvmeter fra pc-en så går øye helt i kryss og tvers. Å lese på senga uten briller går derimot finfint. Skal visst bidra til at man opprettholder muskler i øynene. (Men dette vet sikkert f.eks. Lemen mer om enn meg).

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|