Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-14, 23:57   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe en motløs nybegynner?

Klart du må ha salt! Det er faktisk viktig med salt mtp. elektrolytter, væskebalanse og alt sånn, og salt er langt fra så farlig som noen skal ha det til, så lenge det er skikkelig salt som faktisk har mineraler i seg.
Jeg ser ikke at noen direkte råder deg til å kutte ut saltet. Jeg har selv salt og pepper på makrellen i tomaten (men, jeg heller ut noe av av laken, for den er det noe sukker i. ) Akkurat baconkrisp er det jo veeeldig mye salt i, og poenget var nok snarere at du kan ha samlet vann av å spise det, og at det kan ha påvirket vekta di. Mer som en mulig forklaring, enn en oppfordring om å spise minst mulig salt.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat