|
Sv: Takk - Støttemedlem
Først.. Dette er et utrolig flott forum! Jeg liker meg veldig godt og har blitt imponert over den kunnskapen medlemmene innehar.
Nr 2.. en liten ide. Hva med å utveksle banner med SN. Endel folk der inne som er nysgjerrig på lavkarbo. Dessuten er det kanskje endel som kommer hit som heller burde vært på Slankenett. Vet at Slankenett og Lavkarbo er "konkurrenter" og i hver sin ende av kostholdsspekteret. Men en ting har begge forumene til felles, nemlig at brorparten av medlemmene søker hjelp til vektnedgang. Så hvorfor ikke samarbeide litt?
Jeg er moderator på SN og nyblitt medlem her.. men merker stadig flere er nysgjerrige på lavkarbo inne på SN. Det finnes også endel medlemmer der inne som faktisk kjører et lavkarbokosthold. Ikke mange, men jeg tror trenden er i ferd med å snu. Jeg har linket mange SN-medlemmer inn hit og jeg tror faktisk det vil bli enda flere med tida.
Så til slutt.. Dette med støttemedlemsskap ligger litt bortgjemt. Jeg fant dette ved en tilfeldighet. Kan det ikke komme i en egen rubrikk godt synlig på forsida av forumet?
|