Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-04, 13:27   #535
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Grønne prikker man ikke har. Til Lise

Av og til skulle man hatt noen grønne prikker på lager. Sånne reserveprikker. Når alt er brukt opp og det er en evighet til nesten gang man får lov å gi den ene eller andre en prikk. Det er nemlig utrolig frustrerende når man i sin glede har lyst å gi en prikk, ja faktisk noen ganger har jeg lyst til å gi TI PRIKKER.... og så har jeg ingen igjen å gi. Klart man kan skrive en mail, eller en melding også da. Men av og til har jeg lyst til å gi PRIKKER!! .... Og så har jeg ingen. Akkurat i dag var det Lise som skulle hatt en god del prikker av meg. For akkurat i dag så har Lise imponert meg grådig. Både meg sang til Fedonisten, men også for sitt evige engasjement, gode råd, omsorg, varme og kunnskaper hun alltid øser av seg. Du skulle hatt en kjempestor klem av meg i dag Lise!

Så desverre Lise... noe prikker får du ikke. Men du får disse ordene istedet.
C

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo