Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-04, 13:24   #534
melene
Medlem

melene sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
Alder: 60
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg

Ok, jeg er 1.68 høy. Men det var bare fordi det er standard å si høy, at jeg skrev lav... Og så må det jo sies at jeg ikke føler meg særlig høy når jeg er gift med en på 1.90

Jeg gjennomførte oppryddingen med stil, nå har jeg t.o.m. en helt tom kommodeskuff, og det er ufattelig deilig. Og så har jeg tatt vare på litt str. 44, som jeg kan bruke i dag og, og resten er bare 40/42, pluss at jeg satt følelsene helt til sides. Kastet den sorte "Banana Republic" fløyels-buksen jeg har kost meg meg i 1 1/2 år, som kostet 6 dollar på Katy (U know...). Buksen var bare så ideell super, min favorittbukse gjennom tidene. men her i vår fikk jeg et miksoskopisk hull i den, og sortfargen forandret seg de siste ukene til litt rusten på lårene. Og i dag har jeg innsett at livet må gå videre og der vil komme nye perfekte tilbud og modeller.. Bye Bye love...

Nå eskaperte (flyktet) jeg igjen, bort fra haugen med det som skal posepakkes til Fretex, ut døren og ned ved skrivebordet. Jada, jeg vet at jeg må fullføre jobben nå, ellers blir gubben gretten over en haug ubrukelig tøy som okkuperer gulvet akkurat der han må gå for å legge seg...

Og snart kan jeg sette meg ned og være kjempefornøyd med meg selv.

Deilig!

melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD