Jaaaaaa, det var et flott ord......eskapisme !!! Tror jeg må ta en ny runde snart. Såvidt inni str. 40 må jeg nok vente litt. Str. 42 er fin enda. Genserne passer enda (de kan jo godt være store ikke sant). Alle bukser i str. 44 og over forsvant i "ferie eskapisten" - sammen med masse andre plagg. Gikk helt av skaftet i går etter hyperrask handletur til H&M for å finne ny svart billig bukse i mindre størrelse... (249 er grei pris for noen måneders bruk). H&M størrelse 40 glei på gitt. Og da jeg kom hjem tok jeg motet til meg og prøvde klær fra "for lite" delen av skapet. Mye ble flyttet til "passer" delen. Og noen få ble faktisnk flyttet over til "litt for stor" - "mye for stor" er Fretex. Og det betyr at et ikke er noen vei tilbake....... om jeg ikke vil gå naken da...... og det tror jeg jammen ikke hadde vært så populært !! Skinnet mitt har nemlig ikke fulgt med resten av kroppen (inni skinnet) og holder fremdeles str. 46-44 i et mer eller mindre fast "grep".......Cellulittene holder grepet i gropene sine..... Så nå skal jeg heller ta en tur i dusjen og børste og børste og børste etterpå. Tørrbørsting skal være godt for å stramme opp slapp hud har jeg lest et sted..... .....og så skal jeg spise lunch...... ...og Melene..... 1.68 lav ????? Du er søren meg minst 6 cm høyere enn meg jo !! Du er ikke lav når du er 1.68 !!! Bare spør Anne .... santvel Anne at det er HØYT med 1.68 !!! Aaaaaannnneeeeeee !!!!!!