Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-14, 21:02   #14
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Uke 2 på ketolyse, vekta STÅR

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Hvordan vet du dette sikkert? Har du gjennomført dette grundig over mange uker? Det høres jo helt ulogisk ut og er langt fra de fleste sin erfaring. Så jeg tror deg faktisk ikke.

Tro hva du vil, men ja - jeg har gjennomført dette gjennom lengre perioder (flere uker, flere ganger) så for min kropp stemmer det faktisk. Om den ikke får nok næring så nekter den plent å slippe vekt (jeg er normalvektig). Om jeg hadde fortsatt i mange mnd regner jeg med at den til slutt hadde gitt opp, men da hadde jeg neppe hadde særlig med overskudd vil jeg tro.

Jeg sier jo ikke at det er sånn for alle, men min kropp reagerer sånn.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat