Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-14, 17:32   #9
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lang tid tok det før dere gikk ned i vekt første gang?

Opprinnelig lagt inn av vildenott, her.

Ja, forhåpentligvis er det noen her inne med litt peiling

Har også et annet spørsmål ang mensen. Jeg har hatt p-stav i armen i snart to år og har hatt mensen ca hver tredje mnd (såå digg), men nå har jeg søren meg hatt mensen tre ganger på en måned!!! Hva skjer? Blir jo helt gal.. Har liksom mensen i 7 dager, to dager av også på'n igjen... Burde jeg kontakte lege? :S

Neida, lavkarbo stabiliserer hormonene i kroppen og nå sliter den litt ettersom du har p-stav som spyr ut kunstige hormoner. Om du fjerner p-staven vil det gå seg til, sannsynligvis vil det gå seg til etterhvert uten at du fjerner den også.

Du er ikke overvektig og siden lavkarbo ikke er en slankekur, men et vektregulerende kosthold så kan det godt hende at kroppen din synes den er helt passe og derfor ikke vil gå ned mer i vekt. Dessuten trener du hardt og kan ha bygget muskler og forbrendt fett. Om man er undervektig eller veldig slank kan man legge på seg på et fornuftig lavkarbo-kosthold.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat