Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-14, 21:57   #22335
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nå er det snart tre uker siden jeg gjennomgikk en operasjon som blant annet inkluderte fjerning sv hormonspiral og sterilisering. Som jeg nevnte tidligere så følte jeg fraværet av hormonspiralen, på en positiv måte, ganske kjapt. Gyn sa at mange opplever det. Men det jeg IKKE var forberedt på er at "ungdomspms'en" kom tilbake! Jeg venter mensen nå, burugledemonen er fullstendig fraværende , men ungdomspms med tannverk i begge beina samt underlivet er tilbake. Flere som har opplevd det??

Nå er det 11 år siden jeg ble sterilisert og fjernet hormonspiralen samtidig og det jeg husker er jeg at fikk "alle mensers mor" en uke etterpå - tror aldri jeg har blødd så mye noen gang. Man går jo tilbake til kroppens normale hormonsyklus når spiralen er borte, men jeg kan ikke huske noen voldsom økning i pms-plager nei. Ikke at jeg noen gang har vært så veldig plaget med det heller forsåvidt.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)