Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-14, 15:30   #22305
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Tror ikke det er mulig å ha lungebetennelse én dag, det tar tid å bli kvitt det. Jeg har de samme symptomene du nevner på morgenen; vanskeligheter med å puste, hoster opp gult slim mm, men midt på dagen er jeg ok igjen, før jeg blir tettere når jeg skal legge meg. Dette er etterslep etter lungebetennelse jeg fikk for ca to måneder siden.

Vel, jeg var hos legen dag to (det kom selvfølgelig på feriedager, så da ville jeg få igjen feriedagene :P) og fikk konstatert lungebetennelse. Var nesten helt frisk. CRP var for høy så legen ville likevel sette meg på penicillinkur i tilfelle det kom tilbake. Og dette var for ett år siden og har ikke hatt problemer med det siden.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg ville tatt en tur og sjekket for mykoplasma-lungebetennelse. (hilsen hun som tydeligvis har gått med det siden i sommer)

Hm, kanskje. Det var mye som stemmet der i alle fall. Men er ikke så plaget med hoste, det kommer bare i perioder.

Jeg føler meg litt hypokondrisk nå siden jeg gikk til legen for muligens brukket fot i Januar og ble nesten ledd av og så trodde jeg da jeg våknet i går at jeg hadde bronkitt. Jeg var så sikker på det at jeg sa at jeg trodde jeg hadde bronkitt til sjefen og så sa jeg også til venninne mine at jeg trodde jeg hadde bronkitt og ikke kom på foreningskveld og så ble jeg god igjen innen foreningen og møtte opp ca hostefri.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC