|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Supera, her.
Etter jeg begynte på lavkarbo blir jeg fortere frisk av sykdommer. Pleier bare å være forkjølet en dag. Og lungebetennelse varte bare en dag.
Da jeg våknet på lørdag gjorde det vondt å svelge og jeg regnet med at det bare var en halsbetennelse siden jeg ikke hadde feber. Men jeg ble ca frisk i løpet av noen timer og så holdt det seg der til i dag da jeg våknet i dag. Da var jeg kortpustet og hvesende på innpust. Hostet masse og hostet opp gult slim. Jeg tror ikke jeg hadde feber. Etter som jeg kunne lese meg til virket det som at det var bronkitt. Har vært småforkjølet disse dagene (hostet litt, tørr hals og bittelitt snørr) og leste at man kunne få bronkitt på slutten av en forkjølelse.
Men noen timer senere er jeg helt fin, bortsett fra nesa som er pottetett. Huh? Kan bronkitt gå over på noen timer? Det høres så usannsynlig ut. Noen annen idé om hva det kan ha vært? Ingen allergier som jeg vet om (og ingen i familien heller), har ikke astma (og vi har ikke astma i familien heller).
Jeg ville tatt en tur og sjekket for mykoplasma-lungebetennelse. (hilsen hun som tydeligvis har gått med det siden i sommer)