Tråd: Røykeslutt!
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-14, 11:05   #231
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt!

Ja, holdt meg helt unna! Skal ikke late som det var- eller er lett- men jeg greier det. Den fysiske avhengigheten satt faktisk bare i kroppen i under 3 uker. Det er egentlig ikke så lenge etter mange års daglig tilførsel. Etter det har jeg bare hatt lyst på røyk og savnet røyk i ny og ne- men det er mye lettere enn når kroppen er i helspenn for den MÅ ha røyk. For noen giftpinner altså. Kan fremdeles ha lyst på faktisk-noen sier-ta deg nå en røyk til vinen, hva gjør vel eeen røyk? Du liker den sikkert ikke-, jo..det vet jeg at jeg gjør, en røyk er nok til at jeg er en røyker igjen. Noen kan nok ta en og annen uten å begynne fast, men ikke jeg. Holdt opp gjennom to svangerskap+tiden etterpå og begynte igjen uten så mye som et kremt. Tåler den giften godt nemlig. Men motiverte meg til å slutte FØR jeg fikk røyk hoste, stemme, tenner, eller det som mye verre er-og var lei av å bruke penger på det

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat