Tråd: Skaldeman
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-06, 13:51   #15
HildePåSlankern
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Alder: 60
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skaldeman

Opprinnelig lagt inn av Begod

korte økter betyr at hele programmet helst skal gjøres på ca 30min og max 1 time hvis du er godt trent. Jeg ser ingen grunn til å trene med 15 rep hele tiden. Det er faktisk dumt hvis du ønsker mest mulig fettforbrenning og styrke/muskelvekst. Jeg annbefaler deg å trene med tyngre vekter og ta færre rep. Det er heller ikke nødvendig med 3 sett, det vil holde med 1 eller 2 når du gjør de samme øvelsene 3 ganger i uka. Tilslutt vil jeg si at du tar fryktelig mange øvelser(16) , jeg tror du ville kjent på å bytte til baseøvelser, hvor du trener storemuskelgrupper med få øvelser. 5-6 øvelser bør være nok, selv trener jeg bare 4 øvelser + mage.

Takk for oppklarende kommentarer!

Jeg trener ikke for å gå ned i vekt og jeg ønsker slett ikke store muskler, jeg ønsker å være i god form og ha slankere muskler, derfor velger jeg flere reps med lettere vekter. Jeg trener først og fremst for å unngå å ha vondt i ryggen, og trening gjør underverker. Med en gang jeg slutter å trene, begynner ryggen å verke, derfor er det bare å holde på. Takk!

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat