Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-14, 23:10   #2738
Hedda:)
Seniormedlem

Hedda:) sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

Jeg synes det ser ut som om du bare spiser 4 ed måltider om dagen, eller har jeg misforstått. Jeg synes det høres veldig lite ut?

Det kan godt hende du blir mer sulten, men kanskje det også hjelper å tenkte på andre ting enn mat. Sånn sett kan det være deilig å jobbe.

Neida, jeg spiser fem ED-produkter hver dag. Men det har vært en og annen dag innimellom at jeg ikke har orket mer enn fire, men for det meste har det blitt fem altså.

Med meg går det forsåvidt bra, men har hatt veldig lite energi i det siste. Har hele tiden tenkt at det kommer av at jeg heller ikke får så mye energi fra maten, men så kom jeg plutselig på i går at jeg har glemt at jeg skulle hatt en B12-sprøyte i begynnelsen av januar, så kanskje det er noe av forklaringen. Jeg har rett og slett ikke hatt energi til mer enn det som strengt tatt er nødvendig i det siste og det er kjedelig.

I dag er siste dag på fase 1 og jeg var en liten sniktur opp på vekta. Den viste at jeg har gått ned ca 7,5 kg siden jeg startet på denne fasen. Da ble jeg positivt overrasket. Tenkte å veie meg offisielt i morgen for å se nedgangen på fase 1. Men egentlig er tirsdag veiedagen min.

Da er det kanskje den sprøyta, ja, men den kan du kanskje gå og ta nå snart?

7,5 kilo er et fantastisk resultat! Jeg har min siste uke på fase 1 nå, og jeg tror ikke jeg rekker å gå ned to kilo til før 1. februar, men håper i alle fall jeg greier én kilo til, slik at jeg tilsammen har gått ned over 6 kilo. Vi får se på fredag hvordan det går.

Ønsker deg lykke til i morgen, Hedda. Det blir nok godt for deg å komme tilbake til jobb. Du har hatt dine utfordringer i det siste. Håper du ikke får noen tilbakefall med lungebetennelsen.

Takk for det. Jeg tror og håper det skal gå bra.

Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat