|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.
Her går det bra. Skal tilbake på jobb igjen i morgen etter å ha vært sykemeldt lenge. Gleder meg! Tipper jeg blir mer sulten på jobb enn jeg har vært her hjemme i det siste, det kan bli en utfordring. Håper det går bra. 
Hvordan er det med deg?
Jeg synes det ser ut som om du bare spiser 4 ed måltider om dagen, eller har jeg misforstått. Jeg synes det høres veldig lite ut?
Det kan godt hende du blir mer sulten, men kanskje det også hjelper å tenkte på andre ting enn mat. Sånn sett kan det være deilig å jobbe.
Med meg går det forsåvidt bra, men har hatt veldig lite energi i det siste. Har hele tiden tenkt at det kommer av at jeg heller ikke får så mye energi fra maten, men så kom jeg plutselig på i går at jeg har glemt at jeg skulle hatt en B12-sprøyte i begynnelsen av januar, så kanskje det er noe av forklaringen. Jeg har rett og slett ikke hatt energi til mer enn det som strengt tatt er nødvendig i det siste og det er kjedelig.
I dag er siste dag på fase 1 og jeg var en liten sniktur opp på vekta. Den viste at jeg har gått ned ca 7,5 kg siden jeg startet på denne fasen. Da ble jeg positivt overrasket. Tenkte å veie meg offisielt i morgen for å se nedgangen på fase 1. Men egentlig er tirsdag veiedagen min.
Ønsker deg lykke til i morgen, Hedda. Det blir nok godt for deg å komme tilbake til jobb. Du har hatt dine utfordringer i det siste. Håper du ikke får noen tilbakefall med lungebetennelsen.

|