Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-14, 21:32   #22132
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Hvordan i alle dager får man dryppet øynene til en autistisk treåring som nekter plent og får fullstendig meltdown ved det aller minste forsøk og som begynner å bli skummelt sterk? Hjertesukk!

Vi hadde noen runder med antibiotika til jentungen da hun var 1-2 år gammel. Jeg gidder ikke dille på noen måte så jeg satte henne i barnestolen, sto bak henne og holdt henne fast med en hånd, presset spøryta inn i munnen hennes med den andre og holdt igjen munnen hennes til hun måtte svelge... *hehe* Hun er overhodet ikke traumatisert av det.

Gjorde det samme med guttungen også, men han var heldigvis alltid mye greiere, han har tatt en del hjertemedisiner som liten gutt.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)