Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-14, 23:19   #22094
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Tusen takk for svar!! han måkte resten i kveld da, det jeg ikke tok. Han mener at vi klarer å komme oss over mye snø med bilen, så det er ikke noe stress med å måke. Jeg blir stressa, redd for å kjøre meg fast, derfor måker jeg selv... Han sier at jeg må ikke måke, bare vente til han gjør det lissom. Irriterende å vente når jeg mener at han venter for lenge!

Os, vi har snøfreser, men får ikke dreis på den...

Vanskelig tun å kjøre i eller bakke opp? Jeg er som mannen din, tenker at jeg kommer meg jo som regel over snøen. Her pleier snøen å smelte bort i løpet av noen dager. Så mye arbeid for ingenting. Men så kommer faren min og måker for meg (snille mannen ) og så får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort det. Så jeg prøver å måke tunet av og til selv om jeg synes det er bortkastet arbeid.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC