Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
Min hest er sååååå mye mer høflig enn denne er, men jeg syns nå den er litt søt allikevel jeg da.
Har hatt en fantastisk dag sammen med hestene, og Rocky vil kunne ta meg til Bejing bare ved å være den han er, i dag lot han meg virkelig få kjenne på hvor bra han kommer til og bli, noe som nesten førte til dårlig samvittighet når jeg skulle lage middagen i dag.
Men hestebiff ble det, og det er utrolig godt. Ble ikke gelè da, men en porsjon av Iset's fromasj, ikke med appelsin men den Fun-Light'n som er en ny smak med konkurranse om hvilken smak det egentlig er. Jeg klarer ikke finne ut det, for jeg har aldri drukket den, men i fromasj skal det sies den var frisk.
I morgen er det ikke sikkert det blir noe riding, Har vært hos legen og sydd 4 sting i baksiden av låret etter å ha fjernet en føflekk/vorte og jeg vet ikke helt om det vil være noe godt å ri med. Men kjenner jeg meg selv rett kan jeg ihvertfall ikke la være å prøve...
Blir det ikke ridning blir det husarbeid og kjøkkentjeneste. Må fylle i fryseren med skaldeman kaker, tenkte jeg skulle prøve litt elgkjøtt i, bare for å få en litt annen smak.
Det er helt utrolig hvor mye bedre energi jeg har fått, min samboer sier (og rister på hodet): "Hadde han ikke sett hva jeg spiser og sett at jeg faktisk går ned i vekt, hadde han neppe trodde meg om jeg fortalte hva jeg spiser. Det strider imot hva han alltid har trodd på"
Tror mange faktisk ser på dette som han gjør, fett er farlig og fett gjør deg fet. Lurer på hva som må til for å endre den innstillingen rundt om.
Fikk tilsendt denne linken av min venninne i Sverige, leser den med stor interesse, bare synd at ikke flere tørr lese sånt med litt mer åpent sinn.
http://www.fetmaparadoxen.se/index.html
Uansett jeg gleder meg til mandag, hvor jeg enn en gang skal til legen og på vekten, det er så gøy å se henne sperre øynene opp for hver gang blodtrykket er normalt og vekten har gått litt mer ned.
Så stå på alle sammen, det er veldig gøy å lese alle historiene her inne