Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-14, 01:49   #22012
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ja og nei. I teorien kan du både blåse den ren (med luft på boks) og skifte den, men det avhenger av hvordan den er ... satt sammen (dette varierer veldig fra laptop til laptop). Om du ikke vet hva du driver med: gi den til noen som vet hva de driver med om noe skal skiftes.

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Forøvrig ryker vel garantien din om du åpner den selv.

Tja, den garantien vet jeg ikke om er gyldig lenger, ikke gammel maskin, ett år eller to. Sønn åpnet den, han kan dette og jeg er trygg på at han vet hva han gjør. (han begynner å jobbe for et data selskap imorgen faktisk)

Han fikk ikke viften ut, tørket forsiktig av med noen Q-tips, ellers ikke rørt noe.

Dette er en Acer Aspire.

Og, jeg fikk ektra vifte til å ha under maskinen for å hjelpe kjøle ned, siden jeg ofte har ett "mykere" underlag. dvs ett slik oppbevaringstrekk brukt til reiser ol.. trenger en fast plate tror jeg

Laptop, betyr å ha pc i fanget, der er min ofte

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...