Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-14, 23:58   #16
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kan man spise godteri 1 gang pr uke?

Opprinnelig lagt inn av wirow_84, her.

Nå har jeg begynt på min 3. mnd, og behovet for sukker er fortsatt fraværende. Klart jeg er glad i god mat, og i jula ble det noen dager med mindre begrensninger.
Det å tenke at søtsuget forsvinner kan være vanskelig å forestille seg, det må rett og slett erfares!

Minner meg om den periode jeg spiste mye strengere lavkarbo enn jeg gjør nå - etter noen mnd omtrent uten sukker smakte jeg på en bit vanlig melkesjokolade og begynte nesten å krangle med Lille Gubben for jeg var overbevist om at Freia måtte ha gjort noe med sjokoladen, så vemmelig og søt som den var! Han måtte jo være helt dust som ikke skjønte såpass!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat