Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-14, 11:30   #136
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jeg skrev ikke at du var den eneste, skrev bare at slik jeg har forstått er du en av de få som må telle kalorier, da misforsto jeg og legger meg flat for den

Spiser vi likt? Vet bare at du tidligere har kommentert at jeg spiser så mye, men det er jo bra da Som sagt teller jeg ikke kalorier, men havner rundt 2000 av og til 2500 pga. Jeg naturlig spiser mindre på ketolyse

Jeg ligger rundt 1800. Litt mindre, men vil ikke akkurat kalle det veldig begrenset. Jeg er av typen som aldri blir mett, så hadde ikke jeg begrenset meg kunne jeg spist både 3000 og 4000 kalorier hver dag.

Uansett ikke meningen å fokusere så ille på kalorier her, men 5000 er liksom ikke godt eller nødvendig for noen. Heller ikke å starte på 2000 og pøse på med fløte ut i fra det.