Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-14, 07:08   #132
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Caffine, her.

Hvor i all verden har du det fra at man skal droppe masse ost, fløte og smør?? Det er jo fett du skal fokusere på å få i deg. "Kalorier" er et begrep som ikke eksisterer i mitt vokabular lenger. Det virker på meg som at det er vildenott som har skjønt det, og du som er helt ute og kjører.
La kroppen venne seg til å bruke fett som energi. Det har den jo ikke gjort så mye før :-)

Jo, du, det har jeg blandt annet fra Torkild, som står bak kuren. "Spis naturlig fet mat" er hovedrådet hans, når det dukker opp "kan jeg spise ubegrenset med fløte og smør" tråder her. Noe det ofte gjør. Når man har spist vanlig mat og kommet opp i 5000 kalorier ved å spise masse fløte, smør og rømme, da har man overdrevet noe voldsomt. En annen ting han sier er at karbohydratene hovedsakelig skal komme fra grønnsaker. Fløte har? 3.2 pr 100 gram? Samme med rømme? Så nei. Man skal ikke pøse på med det.

Og jeg sa vel kanskje at hun skulle fortsette med litt av det, bare droppe "masse" delen?