|
Sv: Januar-starterne
Hei dere! Henger meg gjerne på som januar-starter jeg også, hvis det er lov å snike seg inn litt sent :-) Har klikket rundt på forumet periodevis tidligere også, men aldri helt klart å komme igang - det har liksom blitt med tanken. Denne gangen har jeg ikke tenkt å gi meg så lett, og det er jo også så mye lettere når man har noen å dele tanker og opplevelser med!
Har holdt på siden 1.1. Har ikke talt verken kh eller kcal, men har kuttet alt av kornprodukter, sukker og poteter, og redusert kraftig på fruktinntaket. Kjenner allerede at jeg er mye mer våken og opplagt uten magen (og hodet) fullt av hvetemel, og at januartreningen som er igangsatt var på høy tid! Trener styrke og kondisjon 2-3 ganger i uka, og kan med glede konstatere at jeg omsider er i ferd med å bevege meg fra invalidiserende gangsperr til moderat støl nå etter to uker ;-)
Pr nå er vekta ca 75 kg, foreløpig målet er 13 kg ned til 62. Deretter ny vurdering - men 62 kg var trivselsvekt en gang for et par graviditeter og litt mer trening siden ;-)
Kjekt å lese det dere skriver, alle sammen!
|