Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-14, 00:11   #110
gul magi
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2014
gul magi er på en erverdig vei

Sv: Januar-starterne

Jeg hiver meg med i denne tråden! Begynte på mandag, og har aldri prøvd meg på lavkarbo/ ketose før så er helt grønn. (Har altså lest meg opp masse de siste tre månedene) selv om jeg vet hva jeg kan spise og ikke spise føler jeg meg litt usikker på om jeg "gjør det rett" . Jeg har startet med dette for å forbedre livskvaliteten, jeg er ikke per definisjon overvektig, men har absolutt en del kilo ekstra som i mange år har påvirket selvfølelsen min masse.

Jeg har ikke trent siden april 2013 da jeg prøvde meg på lavkalori, som absolutt ikke var noe for meg. Jeg har tenkt å ta opp treningen igjen, men siden jeg begynte på mandag har jeg vært tappet for energi etter skolen, mye hodepine og slapphet. Men dette er som jeg har forstått normalt? :-) eller bør jeg begynne med treningen så raskt som mulig for å få effekt?

Kanskje dere kan komme med noen tilbakemeldinger på det jeg har spist i dag? (Om det er bra, for lite fett osv) ?
Frokost : 2 kokte egg og 2 skiver prior kyllingpålegg naturell
Lunsj : kyllingsalat med 150g kyllingfillet, en halv avocado, noen skiver agurk, en neve isbergsalat og noen klyper norvegia.
Middag : blomkål og brokkoligrateng med fløte, 1 egg, ca 4 "skiver" bacon og ost på toppen.

Har aldri vært flink til å spise frokost og kjenner at det ofte er vanskelig å spise mye med en gang jeg står opp, men det er vel en vanesak :-)
Ellers har jeg blitt flink å drikke masse vann, samt grønn te eller detox te fra yogi.

Målet mitt er å gå ned ca 14 kilo. Håper det funker denne gangen!

gul magi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat