Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-14, 23:52   #21961
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Aha, takk. Jeg har vel hatt det i mer eller mindre 10 år tenker jeg, på og av, men har liksom aldri tenkt så mye over det. Gjør vondt når jeg går lange turer og så er jo den kneppinga litt ubehagelig, men har jo ikke vært så veldig plaget. Men har merket den veldig nå etter at jeg begynte med slyngetrening, når jeg gjør "reka". Men en sånn roller, er det bare å legge hofta oppå og rulle? Ser de har en slik med "pigger" på elixia.

Jeg ville ALDRI I LIVET startet med den med pigger. Mulig jeg er ekstremt pinglete, men. Eller egentlig vet jeg at jeg ikke er det. jeg bruker en foamroller på steder jeg har vondt og rumbleroller (den med pigger) på andre steder. Ville ihvertfall startet med den uten og gått vidre med pigger etterhvert,