Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-13, 12:20   #21856
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Poenget var vel snarere at du ikke svarte på hva Lemen spurte om, men ga en moralsk pekefinger i stedet for. De aller aller fleste vet vel at det er ulovlig å laste ned opphavsbeskyttet materiale fra nettet, og trenger ikke å bli fortalt det åpenbare. Enkelte av oss ser på akkurat tv-serier som mer en moralsk gråsone, men det er nå en heeelt annen diskusjon. Spilte du inn musikk med kassett fra radioen da du var tenåring, eller tok opp film fra tv med vhs? Det er juridisk sett så og si det samme.

Og, ja. Det går an fortsatt. Men jeg forstår det sånn at det lønner seg å bruke magnetlinks i stedet for torrents, noe som stort sett er mulig overalt.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥