Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-13, 00:23   #21812
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dere som har gått ned endel og er "ferdige", hva bruker dere den ekstra tida og energien til? Jeg bruker ca 80% av tankekapasiteten min til å tenke på (og skamme meg over) utseendet, og på å planlegge mat osv. Sånn har det vært siden hvertfall tidlig tenårene. Jeg tenker at om jeg blir "normal" noen gang vil jeg jo få enormt mye tid og hjernekapasotet plutselig? Eller tenker man like mye på det likevel?

Tja, jeg bruker tiden min på mine voksne barn og barnebarn, dessuten mine hobbyer. Strikking, naturen osv, og selvsagt venner.

Skjønner ikke helt hva du mener, tiden og dagen er jo der uansett hva man spiser

Du trenger litt mer hjelp enn hva vi kan gi her, Carisma. Har tilbudt deg før, og sier det igjen: Vil du komme innom en kveld du er her, så er du velkommen

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...