Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-04, 19:00   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Ser at Nille er i ferd med å svare på denne tråden, og da forter jeg meg å skrive et spørsmål til - så får hun noe å gjøre videre også...

Hvis jeg måler på sticks - så får jeg ikke utslag. Har nesten aldri fått det, og i hvert fall ikke noe mer enn svakt-svakt-rosa.

Men PY! for en ånde jeg har!!! (mannen min spør forsiktig; er du i ketose nå????)

og PUUUUUST.....

*phew* - der svimte jeg nesten av gitt !!
Kjenner mange som er i ketose uten utslag på stix'en jeg !! Om du har dårlig ånde, eller aceton-ånde, er du garantert i ketose, - uansett hvilken farge stix'en har. Jeg er så irritert over betydningen den forb.....lille stixen har fått blandt lav karbere, - og er veldig glad for at noen her inne er i ketose uten utslag på den "greia" !! Enten er du i ketose eller så er du det ikke. Fargen på stixen (svakt rosa eller mørkelilla) betyr ikkeno !! NEMLIG !