|
Sv: Kan Noen Hjelpe Meg???
Opprinnelig lagt inn av Fettet
Har også prøvd Lindberg dietten, uten at heller det hjalp. Men det er noen år siden, og da var jeg mindre overvektig.
Men hvis jeg spiser slik Lindberg anbefaler må jeg vel trappe ned på fettet? Ikke bra å spise mye fett kombinert med et moderat eller høyt karbohydratinntak (selv om det er snakk om lavglykemiske karbohydrater)
Hei! Hadde Nille ( eksperten på lavkarbo) vært her inne, så tror jeg hun ville ha sagt at du må kutte ut bær også. Skal du komme i orntlig ketose må du følge oppskrifta, sjekk lavkarboressursene som du kan gå inn på fra forsida, du må leve til og begynne med ganske strengt på det. Så kan du gjeninnføre det sånn ca etter planen til atkins, det er da du finner ut hva du går opp i vekt av, om det er nøtter, bær m.v. Det er nok viktig å ha en plan å gå etter til å begynne med, for hvis man bare følger sitt eget hode kan det gå galt og man får ikke oversikt over hvor mye karbohydrater man spiser. Sorry hvis det høres hardt ut, men det er for å hjelpe deg. jeg har gått opp og ned i vekt i mange år, men etter å ha startet på atkins ( har gått over til ketolysekuren nå, som er nesten det samme- for å få oppfølging av ketolyselegen på ketolyse.no) så begynner det virkelig å skje ting, jeg strutter av energi, gikk fort ned til å begynne med og går nå gradvis ned... det går rette veien. Har lært meg å blid glad i lavkarbomat, bl.a. ved å bruke soyaprotein til å lage gode pannekaker, lager ogå lettdessert o.l . bruke fløte, rømme, egg og bacon, og det er så mye god mat!Stå på!
|