|
Sv: Oktoberstarterne!
Idag var jeg hos tanten min som er kjempeglad i å bake og laget masse konfekt. Jeg ble veldig sulten etterhvert og endte opp med å spise en mozartball (kule), litt hjemmelaget yoghurt (Laget av kumelk rett fra jura altså med myyye fløte i, litt sukker og jordbær), en bit hjemmelaget seigemann og en bitte bitteliten klump peppermyntekonfekt laget på melis, tragant, egg og peppermynteolje.
Alt dette er helt naturlig og uten tilsetningsstoffer.
På en måte så føler jeg meg veldig skyldig da jeg føler jeg burde unngått det, men samtidig så lager hun så ufattelig mye godt og om jeg unner meg 3 godtebiter samt litt hjemmelaget yoghurt, er det så farlig om jeg da smaker litt?
Målet mitt var å ikke skeie ut i hele desember (med unntak i jula som skal være mer generell lavkarbo enn ketolyse) og sånn sett har jeg jo brutt målet mitt, men jeg fortsatte med å spise litt spekemat når jeg kom hjem da det er null karbo i.
Så, hvor ille er dette? Jeg føler meg faktisk ikke så skyldbetynget som jeg føler jeg burde vært da det var så "lite" men allikevel veldig smakfullt! Dette var ikke noe jeg trøstet meg med i et svakt øyeblikk, men nøt i store drag. Det at jeg fortsetter som normalt nå synes jeg også er veldig viktig..