Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-06, 12:51   #6
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Over 20 grams grensa

Ja, veldig motiverende i allefall. Og denne kampen er viktig for oss begge. Motstanderen min er fettfobiker. Livredd alt som har med fett å gjøre. Jeg derimot er mer liberal og inntar fett i større mengder. Så her er det vel snakk om tradisjonell lavkalori/lavfett slanking mot lavkarb/høyfett slanking. Viktig å vinne da vett du.. Og få flere omvendt til lavkarbofilosofien. Så og si bare lavfett/lavkalorifolk der inne på SN og mange av dem sliter no helt j.... med å gå ned i vekt. Piner seg sjøl på 1000 kcal pr dag og trimmer helsa si i stykker.. Bare for å høste et ynkelig ukesresultat på 100 gr ned.

Det jeg driver med er vel egentlig å promote vår livsstil og denne nettsiden her.. Driver altså litt snikrekruttering..

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat