Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-13, 21:27   #21728
senka
Seniormedlem

senka sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 66
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Måtte sjekke nett på hva Milk thistle var:

Does Milk Thistle Have Any Side Effects?

Usually, milk thistle causes few, if any, serious side effects. Studies show that it’s safe when taken for up to 41 months.

Milk thistle may cause diarrhea. More rarely, it may cause nausea, bloating, gas, and upset stomach.

Women who are breastfeeding or pregnant should avoid using milk thistle.

If you have a ragweed allergy, you should also avoid milk thistle. Milk thistle may cause a rash or lead to severe allergic reaction.

Since milk thistle may mimic the effects of estrogen, some women should avoid this herb. This includes women who have fibroid tumors or endometriosis. Additionally, women with breast, uterine, and ovarian cancers should not take milk thistle.

Always tell your doctor of any supplement you are taking. Milk thistle may interact with certain medications.

Uff kjære Lava det ble litt vanskelig for meg,alt på engelsk, kan ikke så mye men leste litt på Iherb. Det betyr først snakke med legen.
Tusen takk

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo