Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-13, 19:23   #94
Mimou
Medlem

Mimou sin avatar

Medlem siden: Nov 2013
Hvor: Vest i havgapet
Mimou har en fantastisk aura rundt segMimou har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-13-starterne

Opprinnelig lagt inn av Fullfres, her.

Hei, Mimou

Først og fremst er ketolyse en ganske streng diett. Du må være flink til å holde deg til den for å ikke risikere motsatt effekt. Ta en kikk på boka som heter "Slank med ketolysekuren". Den får du på biblioteket.

Når det er sagt, er det mye godt man kan spise altså!

Omelett med ost og skinke eller røkelaks og eggerøre eller egg og bacon med en stekt tomat til er noen av mine favoritter til frokost

Jeg spiser sjelden kveldsmat siden jeg blir mett nok fra en litt sen middag (vi er sjelden ferdige med middag før kl 18), men kesamlapper eller cottage cheeselapper er godt til litt småkos/kveldsmat.

Kesamlapper: 1.5 dl original kesam, 2 egg, 1 ts bakepulver, 2 ts fiberhusk, 1 ss rapsolje. Alt piskes sammen og settes kjølig til svelling i 20 min før du steker lapper eller pannekaker av det.

CC-lapper: 125 gr CC, 1 egg, ca 2 ts fiberhusk. Må stekes med en gang ettersom røra har en tendens til å bli veldig tykk.

Begge disse oppskriftene er kjempegode, men jeg holder en litt ekstra knapp på kesamlappene altså.

Tusen takk for tips! Jeg har handlet inn en del av det jeg ser man spiser her inne, og kuttet alle åpenbare karbs :-) Nå skal jeg lese boka mens jeg prøver å finne gode retter å spise til frokost og kvelds! Jeg våger å holde meg her og vet jeg må ta ordentlig grep. Here we go!

Mimou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat