|
Sv: Oktoberstarterne!
Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.
Jeg har hatt ei skikkelig dårlig helg der formen innimellom har vært skikkelig dårlig og da er jeg ikke så flink å prioritere kostholdet. På fredag opplevde jeg å ha skikkelig lavt blodsukker, jeg skalv, stressa og uvel. Jeg prøvde å spise noe mat men det gikk ikke så da ble det en sjokladebit for å få opp blodsukkeret.
En time senere var formen bra igjen og vi skulle på kino! Jeg er en slik person som alltid må ha noe godt på kino, når vi skal se film osv. og der er potetgullet største savnet. Så jeg bestemte meg for at jeg skulle kun ha med en flaske vann, atkinsbar og en pakke tyggis for å ha noe å tygge på og vet dere hva? Det funka! Jeg koste meg med filmen, savna ikke potetgullet og klarte det!
Igår når jeg våkna var jeg ufattelig kvalm og hodet pulserte, prøvde spise noe men ingenting hjalp. Tilslutt ble det så ille at jeg spiste en pakke popcorn og kvalmen var borte. Er så slitsomt når jeg er i dårlig form for da er det liksom ingenting som fungerer samtidig som jeg får så dårlig samvittighet av å skeie ut!
Vekta idag viste 0,4 kg ned så det er jo kjempebra! Nå skal jeg prøve så godt jeg kan å holde meg siste måneden frem til jul, for om jeg i det hele tatt skal kunne ha sjans å nå målet mitt må jeg stå på!
Har du sjekket ut blodsukkeret hos legen? Kjenner meg nemmelig igjen i noe av de reaksjonene du beskriver. Og sist jeg sjekket mine problemer med det hos legen, så viste det seg at jeg har et alt for lavt blodsukker fastende og når jeg ikke spiser jevnlig iløpet av dagen. Det viser seg også at det forverrer seg veldig når jeg skeier ut. Jeg har egentlig ikke skjønt hvorfor det er sånn, i og med at jeg er insulinresistent. Jeg har igrunnen alltid tenkt at man da har et for høyt blodsukker over lenger tid da. Men det er uansett lurt å sjekke det ut om det er veldig ubehagelig og om du opplever dette flere ganger 
Syns forresten du var kjempeflink i helga, og at du tok gode valg på tross av at du var uvel Jeg ville nok garantert havna på sukkerfylla hvis det var meg 

|