Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-13, 14:10   #23
Fullfres
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 51
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: November-13-starterne

Heisann. Kan jeg få slenge meg med her? Jeg kan vel si at jeg begynner på ketolysekur så fort jeg har fått lest meg skikkelig opp på det. Og ihvertfall innen utgangen av mnd!

Jeg har rett og slett ikke funnet tid til å sette meg inn i dette med de forskjellige kurene og filosofiene. Dermed står signaturen min til Egenkomponert enn så lenge. Men jeg tror kanskje at ketolyse er veien å gå for meg. Det er jo tross alt ingenting annet som funker...

I morgen er det anatomieksamen, og da har jeg en mnd på meg til neste, og siste, eksamen for semesteret. Derfor har jeg store planer om å sette meg skikkelig inn i ting i helgen, for da skal jeg nemlig ikke gjøre NOEN TING som er tilnærmet skolerelatert

Kan en av dere flinkiser anbefale meg en bok om ketolyse hvor jeg kan finne alt jeg trenger? Gjerne innkludert oppskrifter på alt fra frokost til kveldsmat også. Jeg må liksom ha ting foran meg som en konstant påminnelse jeg da

Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat