Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-13, 23:01   #52
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Fråtsing i sunne lavkarbokaker

Opprinnelig lagt inn av FriskogGlad, her.

Jeg blir syk av karbohydrater, så jeg kan dessverre ikke skille mellom fest og hverdags. Jeg trenger ikke å ligge ekstremt lavt på karbohydrater, men jeg må holde meg på det nivået kroppen tåler, og jeg føler at kanskje kroppen min tåler karbohydrater dårligere når de kommer via drikke enn sammen med mat.

Det er greit, men jeg bare lurer på hvorfor denne gløggen ikke skulle være lavkarbo?
Ikke om den er god for deg. Det er selvfølgelig veldig viktig for deg, men i en mer generell diskusjon er det et poeng å påpeke at gløggen faktisk inneholder mindre karbohydrater enn noen av kakeopppskriftene som er presentert i denne tråden.

Må bare få si til deg at jeg håper du finner en god balanse i kostholdet, tenker det må være veldig frustrerende å reagere på så mange matvarer!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat