Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-13, 09:19   #16
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Begynte idag, 129 kg

Trenger ikke å være livredd karbohydrater, så lenge disse kommer fra fornuftige kilder som grønnsaker, litt bær og nøtter og LITT melkeprodukter. Minimalt med kh er ikke nødvendigvis nøkkelen til stor vektnedgang. Selv går jeg mest ned når jeg ligger på rundt 50-60 g kh daglig der mesteparten kommer fra grønnsaker og litt linser. Ikke la karboskrekken din gå på kostnad av grønnsakene nå for det kan også stoppe vektnedgang. hvor mye kh spiser du daglig?

En annen ting, kanskje du skal veie deg 1 gang i uka i stedet for hver 3. dag? Virker bare som om veiinga stresser deg en del når du ikke får ønsket/forventet resultat? Det er slettes ikke unormalt at vekta varierer med 1-2 kg, uten at man har lagt på seg fettvekt. Og det er ikke bare kh som binder vann. Salt mat, for mye melkeprodukter, alkohol, for lite vann, kunstig søtningsmiddel m.m. Vi er forskjellige der og vil reagere forskjellig på ulike produkter. En annen ting er at 400 g opp kan være at du rett og slett har mye mat i systemet som ikke er prosessert.

Lykke til

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat