|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Ingenting anerledes i kostholdet? Ny overgang til ketose eller noe? Bytte av varmekilde? (Panelovner og andre eletriske varmekilder tørrer jo ut lufta) Jeg har forresten hørt at det kan være lurt å spise noe salt rett før man legger seg for å binde vann dersom man har problemer med å våkne for å gå på do i løpet av natta, if that applies? Å få i seg nok salt i det hele tatt er jo lurt dersom man lett dehydreres?
Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.
Jeg har det også sånn i enkelte perioder og har det slik akkurat nå. Har dessverre ikke klart å forstå hvorfor, men har merket at jeg også svetter noe mer om nettene nå så jeg skal til akupunktur så fort det er ledig time. Det hjelper på så mangt.
Mulig det er en kombinasjon av flere faktorer. Etter eggeforbruket mitt i det siste å dømme kan det godt være jeg har gått inn i ketose, óg jeg sover rett ved en panelovn (tror jeg hvertfall at det er).
før var det å våkne med tørr munn nesten synonymt med å gå ned i vekt (ikke at jeg helt har forstått sammenhengen), men det gjør jeg ikke foreløpig, så jeg får ikke det helt til å stemme.
|