Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-13, 13:23   #13
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Begynte idag, 129 kg

Litt usikker på det med fiber. Men nøtter er uansett Ok å spise i kontrollerte mengder.

Har ikke merket noe spesielt på hjernekapasiteten etter to år på lavkarbo. Heller tvert om, jeg har blitt kvikkere på alle måter.

Grønnsaker jeg foretrekker: Brokolli, blomkål, paprika, squash, sellerirot, fennikkel. Og gjerne litt annet også, men disse er de jeg bruker mest av.

Generelt så er 0,5 til 1 kg i uka passe vektnedgang, da får huden tid til å tilpasse seg underveis slik at løshud lettere unngås. Men noen slipper vekten lettere enn andre, så her må du nesten bare spise riktig og se hva som skjer. Om du går ned fort eller sakte har mer med din kropp å gjøre enn om du er "flink" nok eller ei.

Mosjon er aldri feil, det gir overskudd og godt humør. Men vektmessig har det mindre betydning, der er det kostholdet som styrer det meste. Man merker jo etterhvert som man blir lettere at man får økt lyst til å bevege seg da, så det kommer på en måte litt av seg selv. Jeg begynte på treningsstudio et halvt år etter at jeg begynte på lavkarbo, selv om jeg aldri har vært i nærheten av noe slikt før. Og går nå og trener to-tre ganger i uken. Nærmer seg to år med trening nå. Føler meg 20 år yngre enn før jeg oppdaget lavkarboen...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat