Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-13, 23:01   #2668
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Etter en noe ufrivillig pause fra forumet er jeg nå tilbake - både på forumet og ED fase1.
Hele oktober har vært et eneste langt kjør på jobben, mye reising og lite tid til fokus på mat.
Har stort sett greid å spise 1 ED-måltid i form av kjeksene pr dag, men de øvrige er definitiv ikke noe og skryte av.....
Men nå er det full innstramming - fase 1 ble påbegynt i går.
Var jo ned hele 9 kg etter sommeren, men pga av de siste ukers stress og styr (=overtid) på jobb er ca 4 av dem tilbake
Mye vann , og 1,3 kg er allerede borte bare siden i går
Målet er å komme ned til 90 kg før jeg tar sommerferie i desember, så jeg har litt å jobbe med.
Tickeren blir oppdatert på mandag, da bør det meste av vannet være borte.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat