|
Sv: Oktoberstarterne!
Hei hei!
Jeg meldte meg inn på forumet i går, og selv om det er sist i oktober sniker jeg meg inn her 
Jeg er ei gift tobarnsmor på 25 år. Fra februar til mai gikk jeg ned 10 kilo, fra 84-74, og jeg mistet enda to kilo til juli. Så ble det en helvetes sommer med en hel drøss problemer, og det først nå ting begynner å falle på plass. Desverre har vekta økt til 79 kilo igjen, og jeg er skikkelig lei meg for det.
Jeg har nettopp funnet ut at jeg har lav toleranse for gluten, og kuttet rett og slett ut alt som har med gluten å gjøre. Da skjønte jeg at jeg kunne jo lese litt om lavkarbo, siden jeg heller ikke er noen storspiller av pasta, ris og poteter.
Jeg havner nok godt innen for sjangeren, selv om jeg må lære meg å spise mer fett.
Men jeg føler meg megagrønn på hva som kan spises og hvor mye man kan spise.
Bare for å spørre om dagens måltid ser greit ut: frokost- to stekte egg, stekt brokkoli og paprika, tre skiver baconfilet og tre små skiver gräddost.
Middag- en svinefilet med grønnsaksblanding og rømmesaus
Gnafset for så vidt i meg fire osteskiver med fårepølse i stad. Fårepølse skal jeg kanskje ikke ha i meg....?
Såååå... Jeg håper i alle fall å nå delmålet mitt på 70 blanke innen utgangen av året, og da skal jeg prioritere mer styrketrening enn jeg gjør per i dag.
Fortsatt god oktober til alle 
|