Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-13, 11:21   #21369
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

DA har jeg funnet meg tre par BH-er - som tok meg en ettermiddag i én Marks & Spencer. Ikke mye BH-fitting der nei. Måtte styre showet selv. Attpåtil holdt de på å bytte ut varer før jul, og mente at det ikke ville komme nye BH-er før om fire uker. Så det var ikke det beste utvalget.

Har resonert meg frem til at jeg er 32DD-32E, muligens 34D, og kaaanskje 34C. Endte opp med en 32DD push-up (som jeg helst vil ha) og to 32E 'vanlig plunge'. De er veldig behagelig stramme, og alt sitter på riktig plass. Ulempen er bare at nå vises det hvilket tragisk tilfelle av overflødig hud jeg er, som etterlater røde striper tross ok størrelse. Muligens jeg finner meg en forlenger til hektene enn så lenge.

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker